Wednesday 26 May 2010

मेरो 'Buddy guard-Mr. Droid ' !

मेरो 'Buddy guard-Mr. Droid ' !


आजकल समय बिताउन उन्को साथमा आड छ!
छिन्छिन्मा आउँछ-'Hi,hello'-बोल्छ,'Droid'-उन्को गार्ड छ!
बेला बखत्मा,उसलाई सोधी मसंग बोल है?
जहाँसुकै जाउ,घुमेर आउ लौ मस्ती गर गै!

सुरक्षा उस्ले दिनेछ तिम्लाई,म-'बिल'-तिरुँला!
साह्रै नै संकट परेमा प्रिए-'911'-गरुँला!
ओठमा राख,गालामा टाँस,छातीमा लगाउ!
बिहान हुँदा उठाउन तिम्लाई साथैमा सुताउ!

देख्दा र छुँदा,काट्कुट-'सिलिम्'-चिटिक्क परेको
बुट्टा र रंङ, छ जबर्दस्त-कपाल कोरेको!
राम्रो छ हामी यसमा केही,नगरौँ-'debate'
२-४ महिना पर्खेर सस्तो-'mail-in-rebate'!

संसार यहीँ पाउँछु अब-के हेर्नु,पढ्नु छ?
साथमा लग्दा,म ढुक्क हुन्छु,को कहाँ पुग्नु छ?
उ चिन्छ बोली हाउ र भाउ,को किन चाहियो?
'क्या दियौ बूढा!जोवन्मा मलाई,Mother's Gift पाइयो!'

काखैमा बसी,छ अब धेरै,काम कुरा गर्नेछु,
सजिला रछन् ती अक्षर तिम्रा,म पूरा पढनेछु!
आकार वजन,ऊंचाई तिम्रा-धेरैको उपकार!
खोजेर काहाँ पाउँछौ प्रिये? स्वर्गीय उपहार!

'Robot' जस्तो,पालतू तिम्रो,यात्राको सहयोग!
समाचार र ईमेल गर्न कति छ उपयोग ?
के गर्नु साह्रै ईर्श्या त लाग्छ,सबैको पियारो!
२१ शताब्दीको यो गुणी,छोड्नलाई छ गाह्रो!

समय आज्कल् उसलाई दिन्छौ म-भन्दा बडाई
के गर्नु हारेँ-जीवन बाँकी,के छ र लडाई?
कुन् स्थान सहर्,के भोक लाग्यो?साहारा चाहियो?
'ड्रोइड'-मोरो,जे पर्‍यो गर्छ, 'कमारो पाइयो'!

तलब एकै चोटिमा दिन्छु,महिना पुगेमा
'Verizon'-भन्ने आमा छ,बिग्रे आइपुग्छे बेलैमा!
'Motorola'-त्यस्को बाबु छ धनी,रुन्चे र पातलो
गिरोह-नेटवर्क संकेत साथ,योजना गतिलो!

छ बिना तार बिजुली जस्तो,पर्खन्छ तिमीलाई!
तिथी र फोटो,खिचेर राख प्रियेसी सधैंलाई!
सिनेमा पनि प्रसारण हुन्छ,के हेर्छो-जी,सोनी?
टिकट पनि काट्दिन अब घरैमा बसुँनि!

बेतारेलाई,तारले-'चार्ज',गर्न चाइँ भुल्दिन!
सचिव जस्तो काम गर्छ-'ड्रोइड',दिन्भरी सुत्दैन!
'बाथ्रूम' संगै,स्पंदन बिना-जीवन 'हार्ड' छ
वैज्ञानिक खोजी,कल्पना कस्तो?बूढीको 'गार्ड'छ!

- Ananta Risal May 13th 2010 11:04 AM

No comments:

Post a Comment